راه اندازی سامانه عملکردی فروش - SDP
این سامانه مرحله نهایی است که چارت ها، فرایندها، تاکتیک ها، KPI و زیرساختهای فناوری اطلاعات بر اساس واقعیات و آنچه که همین حالا درحال اجرا است فراهم شده اند و دقیقا باید مطابق نیاز همان سازمان طراحی شود. این سامانه می تواند یک فرمت اکسل تا یک نرم افزار جامع باشد که معمولا با CRM ادغام می شود و به سیستم های مالی متصل است. مهمترین مزایا:
- تجمیع و امنیت اطلاعات
- امکان ارائه real-time گزارشات
- امکان پایش عملکرد فروشنده و مشتری
- ثبت مراحل پیگیری
- ثبت اسناد ارسال شده برای مشتری
- ثبت نقاط عطف
- یکپارچه سازی با سایر سامانه ها و چابک سازی
- امکان فعالیت تیمی و تقسیم وظایف
- یادآوری پیگیری ها
- منظم سازی فرایند فروش
بر اساس نظریات: مکآفی، یوماینز، برینیولفسون