حداکثر سازی سود
این یک محاسبه مالی است که شامل: {درآمد کل - هزینه کل شامل هزینه های ثابت و متغیر} × حداکثر کشش بازار × حداکثر سهم بازار. توجه شود که محاسبه درآمد و هزینه در کوتاهمدت و بلندمدت متفاوت است.
بر اساس نظریات: لیپسی، ساموئلسون
جستجو مثلا: تکنیک های متقاعد سازی مشتری
|
حداکثر سازی سود
این یک محاسبه مالی است که شامل: {درآمد کل - هزینه کل شامل هزینه های ثابت و متغیر} × حداکثر کشش بازار × حداکثر سهم بازار. توجه شود که محاسبه درآمد و هزینه در کوتاهمدت و بلندمدت متفاوت است.
بر اساس نظریات: لیپسی، ساموئلسون
دسته بندی مقالات |
مدیریت منابع انسانی HRM و روانشناسی صنعتی | مدیریت فروش | مدیریت عملکرد و فرآیند | مدیریت تحقیق و توسعه R&D | مدیریت دانش و آموزش | مدیریت آینده پژوهی | مدیریت فناوری اطلاعات IT و تحول دیجیتال | بهینه سازی موتور جستجو SEO | مدیریت ارتباط با مشتری CRM | مدیریت کیفیت | مدیریت رسانه | مدیریت استراتژیک | مدیریت برند | مدیریت مارکتینگ | مدیریت پروژه | مدیریت تولید | مدیریت ریسک |
ارتباط |
صفحه اول | تماس |
آیا کسی را می شناسید که به این موضوع علاقمند باشد؟ از طریق لینک های زیر برای او ارسال کنید |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |